Перейти до основного матеріалу
Перейти до основного меню навігації
Перейти до футеру сайта
Поточний випуск
Архів
Редакційна колегія
Політика публікацій
Зразок
Редакція
Розгляд статей
Редакційна етика
Рецензування статей
Про нас
Про журнал
Мета та завдання
Контакти
Пошук
Пошук
Register
Login
Головна
/
Архіви
/
№ 16 (2019)
DOI:
https://doi.org/10.33287/2220192
Опубліковано:
2019-12-19
Весь випуск
pdf
ДО ПРОБЛЕМИ ТРАКТУВАННЯ ЖАНРУ ХОРОВОЇ МІНІАТЮРИ У ТВОРЧОСТІ ЛЕСІ ДИЧКО (на прикладі хорових мініатюр на поетичні тексти: „Зима”, „На човні”, „Весна”)
I. M. Riabtseva
5-17
DOI
https://doi.org/10.33287/221918
pdf (English)
ДУХОВНО-ХОРОВІ ТВОРИ І. АЛЕКСІЙЧУК: ДО ПРОБЛЕМИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО СТИЛЮ
N. Yu. Tarasova, I. V. Svyrydova
17-30
DOI
https://doi.org/10.33287/221919
pdf (English)
ДО ПИТАННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ САКСОФОННИХ ТВОРІВ В. РУНЧАКА (виконавський аспект)
I. O. Hruzin
30-41
DOI
https://doi.org/10.33287/221920
pdf (English)
ПРОБЛЕМАТИКА АВТЕНТИЧНОГО ВИКОНАННЯ ТВОРІВ ЕПОХИ БАРОКО НА ОРГАНІ
T. O. Medvednikova, T. L. Feshchenko
42-53
DOI
https://doi.org/10.33287/221921
pdf (English)
ОСОБЛИВОСТІ ХРОНОТОПУ В МОНООПЕРІ
S. A. Shchitova, G. O. Yufymchuk-Zavorotna
53-64
DOI
https://doi.org/10.33287/221922
pdf (English)
КАДЕНЦІЯ У ВІОЛОНЧЕЛЬНИХ КОНЦЕРТАХ Й. ГАЙДНА (історія, аналіз та принцип імпровізації)
О. Huzhva, A. P. Skrypnyk
64-73
DOI
https://doi.org/10.33287/221923
pdf (English)
ЖАНР ВАРІАЦІЙ ДЛЯ ФОРТЕПІАНО В КОНТЕКСТІ СТИЛЬОВОЇ МНОЖИННОСТІ ТВОРЧОСТІ Ф. МЕНДЕЛЬСОНА-БАРТОЛЬДІ
D. D. Kupina, G. O. Hrebeniuk
73-85
DOI
https://doi.org/10.33287/221924
pdf (English)
ЖАНРОВО-СТИЛЬОВА СПЕЦИФІКА ТВОРІВ ДЛЯ АЛЬТА СУЧАСНИХ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ (на прикладі Вальсу для альта соло Івана Карабиця)
M. V. Samokish
85-96
DOI
https://doi.org/10.33287/221925
pdf (English)
АРІЇ Г.Ф. ГЕНДЕЛЯ В АКАДЕМІЧНОМУ РЕПЕРТУАРІ СУЧАСНОГО СПІВАКА (виконавські аспекти)
N. V. Bashmakova, T. P. Okipna
97-109
DOI
https://doi.org/10.33287/221926
pdf (English)
ТВОРЧИЙ ТАНДЕМ КОМПОЗИТОРА ТА ВИКОНАВЦЯ ЯК ВИРІШАЛЬНИЙ ФАКТОР НАРОДЖЕННЯ МУЗИЧНОЇ ЛЕГЕНДИ (на прикладі кантати „П’єро мертвопетлюєˮ О. Козаренка)
I. M. Riabtseva, S. A. Riabukha
109-119
DOI
https://doi.org/10.33287/221927
pdf (English)
ДО ПРОБЛЕМИ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ МИТЦЯ У СВІТЛІ МИСТЕЦЬКОГО СИНТЕЗУ (творчо-виконавський аспект)
V. V. Hromchenko
120-129
DOI
https://doi.org/10.33287/221928
pdf (English)
ОСУЧАСНЕННЯ ВІЗУАЛЬНОГО РЯДУ ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ЗБЕРЕЖЕННЯ АКТУАЛЬНОСТІ ОПЕРНОЇ ВИСТАВИ
I. M. Riabtseva, R. V. Supriaha
130-141
DOI
https://doi.org/10.33287/221929
pdf (English)
ДЖАЗОВІ ДЖЕМ-СЕСІЇ (JEM SESSION) В АСПЕКТІ СЛУХАЦЬКОГО СПРИЙНЯТТЯ
D. D. Kupina, M. V. Dydak
141-150
DOI
https://doi.org/10.33287/221930
pdf (English)
Інтерпретація вокальної музики епохи бароко на сучасному етапі
O. P. Huzhva, N. V. Mykolaichuk
151-162
DOI
https://doi.org/10.33287/221931
pdf (English)
ФРАНСУА КУПЕРЕН – ВЕРШИНА ФРАНЦУЗЬКОЇ КЛАВІРНОЇ ШКОЛИ. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОНАННЯ
T. O. Medvednikova, K. O. Kalynovska
163-173
DOI
https://doi.org/10.33287/221932
pdf (English)
ART CELLO 2019 ДНІПРОВСЬКИЙ ФОРМАТ
V. V. Hromchenko
174-176
DOI
https://doi.org/10.33287/221933
pdf (English)
ФЕСТИВАЛІ ЮВІЛЕЇВ У ДНІПРІ (класична гітара)
Yu. V. Radzetskyi
177-186
DOI
https://doi.org/10.33287/221934
pdf (English)
Мова
Русский
Українська
English