ДУХОВЕ СОЛО В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ АКАДЕМІЧНОМУ КОМПОЗИТОРСЬКОМУ ТА ВИКОНАВСЬКОМУ МИСТЕЦТВІ (тенденції розвитку, специфіка, систематика)


  • I. M. Yudkin Інститут мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського НАН України
Ключові слова: .

Анотація

Своєрідність мистецтва ХХІ століття, виразно позначеного мистецьким синтезом, використанням принципу цитатності, композиційно-художнім поєднанням різних жанрів, стилів, водночас утверджує й мистецьку тенденцію до спрощення художнього мовлення, у деякій мірі відходу від технологічно-еталонних устоїв виконавської практики, зокрема у сфері духової академічної музично-виконавської творчості.
Відтак, відбувається народження нових видів, форм виконавської та композиторської діяльностей, які яскраво позначаються у низці численних конкурсних, концертно-фестивальних, педагогічних, просвітницьких звершень мистецького сьогодення. Одним із таких оригінальних художніх явищ, своєрідним та самобутнім феноменом духового академічного мистецтва постає сценічно-одноосібне, художньо-довершене духове виконавство соло.

Посилання

.
Опубліковано
2019-01-21
Як цитувати цю статтю:
Yudkin, I. (2019). ДУХОВЕ СОЛО В ЄВРОПЕЙСЬКОМУ АКАДЕМІЧНОМУ КОМПОЗИТОРСЬКОМУ ТА ВИКОНАВСЬКОМУ МИСТЕЦТВІ (тенденції розвитку, специфіка, систематика). Музикознавча думка Дніпропетровщини, (14), 157-160. https://doi.org/https://doi.org/10.15421/221830
Номер
Розділ
Articles